چه اتفاق خواهد افتاد اگر بیمار به دیالیز دیالیز معمول خود را ندارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه اتفاق خواهد افتاد اگر بیمار به دیالیز دیالیز معمول خود را ندارد

چه اتفاقی می افتد اگر بیمار به دیالیز دیالیز معمول خود را ندارد؟ در واقع، اگر بیمار به دیالیز با توجه به ساخت و ساز، دکتر را ندارد و یا به انجام آن، آنها را در دردسر بزرگ باشد، عارضه تر رخ خواهد داد، و بدتر و بدتر خواهد شد بیماری می رود. خوشبختانه، برخی از درمان های جایگزین است که می تواند کمک به مردم بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد.
همانطور که همه ما می دانیم دیالیز درمان شایع ترین برای درمان نارسایی کلیه است، دیالیز کافی می تواند کمک به مردم برای زندگی طولانی تر و بهتر است. اما به دلایل بسیاری که برخی از مردم می توانند دیالیز کافی را ندارد، بنابراین کیفیت زندگی خود را تا حد زیادی کاهش می یابد. برخی از آنها ممکن است درد بیشتر از افرادی که هرگز آن را رنج می برند.
آیا درمان های جایگزین می تواند کمک به مردم بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد؟
در واقع، برخی از درمان های دیگر می تواند کمک به مردم بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد، یکی از شایع ترین پیوند کلیه، که می تواند مشکل کلیه کاملا حل است، اما مردم را به برخی داروهای ضد رد برای بقیه زندگی است. علاوه بر این، مه جدید کلیه می رود دوباره شکست.
به جز پیوند راه دیگری برای حل مشکل کلیه است که به عنوان طب چینی گیاهی شناخته شده وجود دارد، یکی از شناخته شده ترین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است، این یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است. با کمک این درمان، افرادی که تحت درمان با دیالیز می تواند بار از آن را کاهش دهد، در صورتی که به اندازه کافی خوش شانس هستند، آنها ممکن است خلاص شدن از شر. برای افرادی که دیالیز اند را ندارد، می تواند آن را اجتناب کنند. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، آنها می توانید اطلاعات بیشتری به صورت رایگان ارائه چت.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: